79281974_483883258913082_375016100242391040_n

Distanční výuka pro předškoláky – ŠKOLÁČEK

Před každým grafomotorickým cvičením si ohlídej správné sezení u stolu, úchop tužky a správný náklon papíru. Pozor na lokty, které by měly být celou dobu položené na desce stolu.

  • ŠNEK a ZAJÍC – jednotažky – Nacvičené smyčky si vyzkoušejte na obrázku šneka nebo zajíce (vyberte si jednoho z nich), který aspoň 3x obtáhněte jedním tahem. Na každé obtažení použijte jinou barvu pastelky. Kdo bude chtít obtáhnout obě zvířátka, samozřejmě může.
  • POSLEDNÍ HLÁSKA VE SLOVĚ II – Ještě jednou si zopakujte určování poslední hlásky ve slově. Pracujte podle instrukce na pracovním listu. Obrázek, který zůstal sám, bude nevybarvený a můžete ho zakroužkovat.
  • MULTIFUNKČNÍ OBRÁZKY – Pracujte přesně podle zadání na pracovním listě.
  • PROTIKLADY – pexeso – Vystříhejte si pexeso. Podle obrázků si s rodiči povídejte, co jsou protiklady. Kartičky si rozložte na stole, abyste na ně viděli, a hledejte správné dvojice k sobě. Další varianta je, že si pexeso zahrajete. Nechám na Vás, jakou formou mi pošlete vypracovaný úkol. Fotka s několika dvojicemi obrázků bude úplně dostačující.

JEDNOTAZKY_snek

JEDNOTAZKY_zajic

POSLEDNI_HLASKA_VE_SLOVE_II

MULTIFUNKCNI_OBRAZKY

PROTIKLADY_pexeso_I